05 Ιουλίου, 2006

Δεν τη παλεύω με τίποτα.....


Μιλάμε δεν τη παλεύω με τίποτα. Όλοι στο γραφείο οταν με πλησιάζουν καταλαβαίνουν με την πρώτη οτι δεν εχουν ελπίδες να επικοινωνήσουν μαζί μου και την κάνουν με ελαφρά πηδηματάκια. Η ανάγκη για διακοπές είναι έκδηλη. Το γραφείο μου έχει διακοσμηθεί με κάθε λογής καλοκαιρινά καλούδια. Μόνο ψάθες δεν έχω φέρει ακόμα μαζί μου. Παντού έχω τοιχοκολλήσει μηνύματα όπως αυτό που υπάρχει στο προηγούμενο post. Απο τα ηχεία του υπολογιστή ακούγεται ρέγκε και ο καφές που φτιάχνω το πρωί διαθέτει εκτός απο καλαμάκι και ομπρελίτσα. Άντε να με πλησιάσει λοιπόν κάποιος και να μου ζητήσει κάτι. Αμέσως καταλαβαίνει οτι το παιχνίδι είναι χαμένο. Κλείσαμε παιδιά!!!!

7 σχόλια:

jojo είπε...

χαχαχα! ελπίζω να το πιάσαν όλοι το υπονοούμενο οτι θέλεις να φύγεις και να κοντεύουν οι μέρες σου να πάρεις άδεια,
για να μην ταλαιπωρείσαι για πολύ ακόμα στο γραφείο...

τοχω πει ξανά,
το καλοκαίρι δεν θαπρεπε να δουλεύουμε στην Ελλάδα...
ή εστω όταν οι θερμοκρασίες ανεβαίνουν επικίνδυνα να κυρήσσεται αυτόματα αργία! :)

Fantazio είπε...

άστα να πάνε. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου

Kallioph είπε...

χαχαχα
κουράγιο
θα περάσει κι αυτό...

A.F.Marx είπε...

Mε σαγιονάρες, βερμούδα και χαβανέζικο πουκάμισο είσαι στο γραφείο;

(Με το comment moderation που έχεις, ούτε στο πρώτο σκαλοπάτι της κλίμακος A.F.Marx σε βλέπω να αναρριχάσαι...)
:-)

Jamella είπε...

εγώ τον αύγουστο θα δουλεύω 20 ώρες το 24ωρο..
σε τάπωσα!

Fantazio είπε...

@jamella
Και εγώ θα δουλεύω τον Αύγουστο. Μια εβδομάδα θα λείψω μόνο τον Ιούλιο. Ελπίζω πάντως όχι 20 ώρες. Πάντως αν εφοδιαστείς με αντηλιακά, γυαλιά ηλίου και πετσέτες θαλάσσης και σκάσεις έτσι στη δουλειά δε νομίζω να μείνεις παραπάνω απο μισή ώρα!!!!

Ανώνυμος είπε...

πόσο σε νιώθω....
εγώ τύπωσα μπλουζάκι "shut the fuck up...I'm on vacation" και μετράω μέρες...14 και σήμερα....